En vecka till julafton

Hela denna vecka känns som en nedräkning till julledigt och mys med familjen :) Jag är ledig i mellandagarna, förutom lördag 29.e då jag ska in och jobba lite övertid (sjukt bra betalt). Ska bli så skönt!
 
Helgen har varit lugn och pysslig. Igår gjordes det julgodis hela eftermiddagen hemma hos Helén :)
 
Jag gjorde pepparkakorna.
Dom här till Almirs familj
(för pilligt att skriva hela namnen;))
 
 
 
Och så klart en bock till min bock :P
Börjar bli tradition
 
 
Mums
 
 
Kolaklubbor som sen doppades i choklad :D
 
 
Dom här goda med choklad
och kokos
hade Helén gjort innan :)
 
 
Duktiga kocken :)

Kommentarer
Postat av: helen

Haha me fonen i högsta hugg :)

Tar du me de pappret på torsda å va vill hon äta ??

Svar: Yes, kan jag göra!
hmm tacos kanske?! ;)
Milla

2012-12-17 @ 20:51:09
Postat av: solweig renner

Vad duktiga ni är tjejer.Jag
längtade att få se resultatet.
Kramar tiller båda.Ha nu en skön
jul.

2012-12-17 @ 22:56:16
Postat av: Kajsa - doucare.nu

Mums mums :) Jag har inte bakat än enda pepparkaka ens i år.

2012-12-19 @ 11:36:11
URL: http://doucare.nu
Postat av: Helén

Jo men de kan nog funka =)
Nisse gillar ju de oxå ...

2012-12-19 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0