Stockholm

Precis hemkommen från födelsedgsfirande hos Almir, storebror Emil som blir 34 år idag. Massa kaffe och tårta har slunkit ned ;)
 
Helgen var såklart väldigt mysigt :D För er som inte vet så bor mamma och pappa numera i en jättefin lägenhet i Stockholm, Nackagatan som ligger mittemot Hammarby Sjöstad kan man säga. Superbra läge och mysigt område. Kan säga att jag inte saknar att ta mig ut till Åkersberga ;)
 
Jag kom fram vid 19.30 i fredags, tåget var i tid på minuten!! Då åt vi lite räkor, kex och ost då jag hade varit på julbord med jobbet innan jag åkte. I lördags blev det promenerande på stan och fika och på kvällen kom resten av familjen för att fira pappas 55-årsdag ♥ Så härligt att träffa alla! Igår hann vi med en långpromenad och pizza på kvarterskrogen innan jag åkte hem.
 
Stockholm från sin bästa sida :)
 
Bara ett stenkast från mammas och pappas lägenhet
 
Fika på Espresso House i Skrapan
 
 
Laga mat är kul ;)
 
 
Stilig kille ♥
 
 
Tobbe och Fanny :)
 
Bus
 
Henry och "Filla" ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Tack Camilla för fina bilder.
Undrar om du nånsin kan förstå
hur mycket vi älskar er?

Svar:
Milla

2012-12-11 @ 00:06:50
Postat av: petter

Coolt, jag brukar springa förbi där, bor på sjöstadsidan ( inte så fint som det låter :p)

Svar: Jahaa :D
Milla

2012-12-11 @ 09:40:30
URL: http://pttr.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh va mysigt, härliga bilder! Fin Henry är. Å va skönt för föräldrarna att bo där, lite bättre läge än innan ja ;)

Svar: Bra mycket bättre ;)
Milla

2012-12-11 @ 13:04:11
Postat av: Anonym

sålde dom huset o köpte bostadsrätt

är åkerberga som en statsdel som tillhör stockholm eller är som stad brevid som söderköping .finspång ?

Svar: Det stämmer bra.
Det är en "förort" till Sthlm men vem undrar?
Milla

2012-12-11 @ 15:06:07
Postat av: Helen

Vikken superhelg :)

Min dator har dött å fonen vill inte blogga :(

2012-12-11 @ 20:17:16
Postat av: Christian

Ser ut som en härlig helg! Tack för igår =)

2012-12-12 @ 10:00:53
URL: http://brandinen.blogg.se
Postat av: Kajsa ♡

Ser ut som en helt underbar helg :)

2012-12-12 @ 22:01:52
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0