1 år och 27 år

Idag är det 1 år sen jag och Almir träffades och idag blir också Helén 27 år för 8.e året i rad ;) Liksom för ett år sen hade Helén födelsedagsfest. Igår var det middag tillsammans med Mojje, Frippe och Tintin (haha låter som karaktärer ur ett barnprogram) hemma hos Helén. Efter god mat och dricka och massa skratt gick vi till Trappan och dansade. Dit kom Almir också och hann fira Helén :)

Och tänk att det var ett år sen jag och Almir träffades!? Tiden går verkligen fort. En kall vinterkväll var det i kön till ett uteställe som jag träffade en härlig person som fick mig att skratta :)


Grattis Helén och tack för igår :)

 


Jag - kvällen för exakt ett år sen :)
Inte konstigt att jag fick honom på fall liksom ;P

 

 


Kommentarer
Postat av: Helén

Tack gumman ...



Börjar visst veckan me att vara hemma ..

2012-02-06 @ 07:28:55
Postat av: Helén

Jo visst har man hunnit en del ..



Känns mest skumt att gå hemma en hel dag som e vardag ....

2012-02-07 @ 07:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0