Hole in one

Idag gick jag visst till jobbet i strumpbyxor med hål i precis under rumpan. Bra jobbat Camilla :P Det var tjocka strumpbyxor så hade en kort klänning till, inga konstigheter och det var såklart en kollega som märkte dessa hål innan jag gjorde det :P MEN vilken tur jag hade för hur ofta har man med sig extra byxor till jobbet? Det hade jag nämligen idag haha Vi körde zumba efter jobbet så hade träningsbyxor med mig, svarta typ tights-liknande byxor som passade perfekt under klänningen ;)

Har precis ätit middag och ska ta tag i lite städning här hemma. Imorgon efter jobbet ska jag och Medin (Almirs lillebror) gå på Riskettan tillsammans :P 16.25-20.00 håller den på, ett nödvändigt ont om man vill ta körkort.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha vad pinsamt :D

2012-02-21 @ 20:43:25
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Rena mardrömmen Camilla.

2012-02-21 @ 21:05:06
Postat av: Milla

Ja mormor men jag hade tur :)

2012-02-21 @ 21:25:56
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Helen

Haha Kul kul ...



Jo lite många kanske men dom i skolan va små ;)

2012-02-22 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0