Myshelg

Idag har vi inte gjort många knop. Övningskört är nog det enda vettiga vi har gjort :) Annars har det blivit mycket filmtittande och fika på stan.

Igårkväll var Almirs mamma hemma hos mig för första gången. Det bestämdes lite spontant sådär men som tur var hade jag förberett lite nyttigt snacks som jag kunde bjuda på och så drack vi te :) Jag åkte med dom hem sen och sov där.


Dipp på kesella, minimorötter, selleri, sockerärtor, plommontomater,
rostade pumpakärnor och frysta vindruvor (tips från Helén)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysig helg :) Men frysta vindruvor? Hm, hur länge i frysen? Måste man ju nästan testa, fast det låter inte så gott :P

2012-02-18 @ 23:42:16
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jo det finns ju tyvärr det... men jag tycker det räcker att ha sett en för att få pricka av den på listan :D

2012-02-19 @ 17:18:00
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helen

God tallrik ...



Visst e de gott me frysta druvor ...

2012-02-19 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0