Snopet

Skulle gå och träna ikväll kl 18 men när jag kom till friskis var passet (medel puls) fullt :( Fanns inga andra pass heller som jag kunde gå på istället just då så jag vände och gick hem igen. Tänkte att jag skulle träna imorgon istället men så tog jag mig i kragen och gick tillbaka till kl 19 och gick på ett medelpass då istället :D Jag bor visserligen sjukt nära men hade lätt kunnat fastna i soffan istället ;) Lagade mat under tiden, hann dock inte äta men hade färdiglagad mat när jag kom hem åtminstone och var dödshungrig :D Det var ett riktigt roligt pass jag var på och jag känner jag orkar mer bara efter två veckors träning :)


Bra att jag tränade med tanke på den
här fettbomben till middag :D Så himla gott!


 

Ett paket med fyra hönökakor och fyllningen innehåller kalkon (ska egentligen vara bacon eller skinka men undviker att laga mat med fläsk då Almir inte äter det), purjolök, vitlök, champinjoner och creme fraiche som blandats ihop i stekpanna. På toppen är det skivade tomater med riven ost :D In i ugnen-  200 grader i 10-15 min



Kommentarer
Postat av: solweig renner

Duktig Camilla!

Maten ser jätteläcker ut.

Kram.

2012-02-01 @ 22:20:09
Postat av: Lisa

Va gott det ser ut! :D

2012-02-02 @ 13:37:02
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

Sånn "tårta" e ju supergott =)



Poppis pass me andra ord

2012-02-02 @ 14:50:50
Postat av: Kajsa

Dubbelpizza :)

2012-02-02 @ 18:47:03
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0