Underbara fredag

Idag kom jag tidigt till jobbet, redan 7.30. Almir sov hos mig och han skulle åka till en skola en bit bort och vikariera så han tog bilen, och släppte av mig på vägen :) Skönt då jag har min resväska med mig. 16.37 i eftermiddag går (förhoppningsvis) mitt tåg till Stockholm!

Men innan dess ska det jobbas en hel dag. Än så länge har jag hunnit logga in på datorn, lägga matlådan i kylen, hämta kaffe (jag springer mkt i trappor här = vardagsmotion!) och nästan skriva ett blogginlägg. Det gäller att planera sin tid ;)

Igår efter jobbet blev det mycket skratt. Vi var nämligen några kollegor här som körde Zumba uppe i lunch/fikarummet på våningen högst upp :D Malin, som är en av få i min ålder (typ) här, hade tagit med sina zumba-dvd:er som vi körde på en stor projektorduk. Vi var säkert 15 stycken damer som stod och vickade på höfterna och skakade rumpa haha tanken är att vi ska köra en gång i veckan och man är med de gånger man kan helt enkelt :)

Önskar er en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Helen

Lät ju spännande me zumba :)



Hoppas tågen går som de ska då

2012-02-10 @ 10:15:41
Postat av: solweig renner

Verkar kul med zumba?

Ha nu en trevlig helg i

Åkersberga.Hälsa alla.Kramar.

2012-02-10 @ 14:10:38
Postat av: Kajsa

Kul med zumba. Det är det vad jag har hört iallafall :p



Hur var helgen i Åkersberga? :)

2012-02-12 @ 21:52:42
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0