Utmaningar

Så himla skönt att komma hem tidigare på eftermiddagarna och dessutom till viss del kunna styra över sina arbetstider :) Måndag och tisdag var jag på jobbet kl 8, igår 8.15 och idag 7.50 t.ex. Känner mig fortfarande positiv inför nya jobbet men är såklart mycket att sätta sig in i; verksamheten, arbetsuppgifterna, rutinerna, datasystemen osv. Inte orkat göra alltför mycket på kvällarna men igår körde jag lite bil iaf :)

Mitt upp i allt nya har jag bestämt mig för att sluta snusa också (för andra gången i mitt liv). Har tre snus kvar i min dosa och sen är det slut på det roliga :P

Den här gången kommer jag dock köra med hjälpmedel:
Nikotin - och tobaksfritt snus


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Önskar dig all lycka :) Både med jobbet & snusandet.

2012-01-12 @ 17:38:17
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Oj oj Kommer bli spännande... kan nästan av värt ett försök nu när priset gått upp igen ...



Lycka till

2012-01-12 @ 17:39:37
Postat av: Milla

Tack ska ni ha :) mm spara pengar blir ju en bonus men anledningen till att jag bestämde mig är att jag såg att tanden på den sidan jag har snusen syns mer än på andra sidan, som att tandköttet har krypit uppåt (frätts sönder?) :P

2012-01-12 @ 17:46:11
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Heja Camilla det är mycket go

i dig,Lycka till./Kramar.

2012-01-13 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0