Vilken söndag!

Jag har haft den roligaste dagen på länge :) Har nämligen varit på badhuset här i stan för första gången. Det var jätteroligt, kommer inte ihåg sist jag var och badade i en simhall faktiskt. Jag var med Almir, hans mamma och tjejkusin som är här på besök från Montenegro. Vi  åkte rutschkana, åkte runt i tunnlar med strömt vatten, badade i bubbelpool, klättrade på klättervägg, satt i ångbastu osv :) Centralbadet här i Norrköping är riktigt bra, roligt äventyrsbad, relaxavdelning, motionssim. De har också så man kan simma ut i en bassäng som ligger utomhus. Massa fika hade vi med oss också. Bra uppladdning för ny jobbvecka!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaa det badet är kul! Vi var där en gång med Helén och barnen för länge sen :D Sen har jag varit där o simmat några gånger. Nu ska jag också blogga :)

2012-01-22 @ 17:34:58
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Såg du min prins då ???

2012-01-22 @ 21:33:01
Postat av: Helén

På eftermiddan han ringde mig vid fyra

2012-01-23 @ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0