Morgonstund har guld i mund

Vaknade 5.45 imorse och tyckte inte det var nån idé att somna om då jag vet att jag brukar vara helt död då när jag väl ska upp sen :P Så jag gick upp, satte på tv.n och åt frukost i lugn och ro, vilket inte hör till vanligheten :) Var på jobbet strax före 7. De kollegor som var på plats (finns ett par stycken som är där redan vid 6) var väldigt förvånade över att se mig så tidigt haha
 
Har visat lägenheten igen både igår kväll och idag, nu är det inga fler hoppas jag :P I övrigt känns veckan mest som en lång startsträcka till helgens bröllop :) Jag och Helén åker tåg ner på fredag efter jobbet. Vi ska sova en natt hos mormor och morfar i Varberg och får sen skjuts av morfar, först till hotellet i Kungsbacka (där vi ska bo natten till söndag) för att checka in och sen till bröllopet. Gulliga mormor och morfar ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Bra jobbat! :)

Vad snälla de är! :) Som jag sa förut också, så får de väldigt gärna stanna och titta på vigseln om de vill :)

Svar: Vad gulligt av er :) Jag nämnde det för dom sist, dom avböjde men tackade så mycket för inbjudan :)
Milla

2012-07-31 @ 22:49:19
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0