Papper påskrivna

Blev en fika på stan på förmiddagen med Christian :) Mycket trevligt.
 
Igår träffade jag mäklaren och säljarna och skrev på papper! Det är två barnrumpor som bor i lägenheten ;) Födda 88 och 91 och nu är dom på jakt efter hus i Skärblacka minsann. Tillträdesdagen är 1 november då jag har tre månader uppsägningstid på min hyresrätt och dom har inte hittat nåt hus än så det är inte bråttom för dom heller. Kändes väldigt vuxet att sitta där på mäklarkontoret och skriva kontrakt ;) Handpenning på 10% ska betalas nu och så ska jag fixa klart allting med lånet. Annars händer inte så mycket mer förrän på tillträdesdagen när vi träffas och köpet genomförs :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Grattis :)

(dom är inte små, det är vi som är gamla ju)

2012-07-13 @ 13:45:28
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa ♥

Men hallå, i Skärblacka?

2012-07-13 @ 14:03:43
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helen

Tjohoo !!!

Jo passar bra Blir grillat till midda så du valde bra dag ;)

2012-07-13 @ 14:18:40
Postat av: solweig renner

Grattis Camilla!
Ha nu en skön helg och fira
köpet.Lycka till med slit
och släp igen.Kramar.

2012-07-13 @ 15:01:51
Postat av: Helen

Woho .. Blir bra de ... Kan nog tyvärr inte göra ngt åt solen dock :(

2012-07-13 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0