Varberg

Äntligen hemma efter en jobbig resa från Varberg. Tåget från Göteborg kom för sent in till Katrineholm så missade anslutande tåg och fick vänta på nästa som gick kl 19, istället för 17. Drygt! Men har haft några härliga dagar i Varberg tillsammans med mormor och morfar. Vädret var dock inte riktigt på vår sida, igår vräkte regnet ner. Det blev en rolig bilutflykt då till området där Kajsa och Kalles vigsel ska äga rum :) Långt ut i skogen låg det men verkar mysigt. Håller tummarna att vädret är bättre då!! Innan jag åkte hem idag var vi på Getterön och åt god lunch vid vattnet.
 
Fick även roliga nyheter häromdagen, jag vann budgivningen på den jättefina lägenheten jag budade på sist och imorgon ska vi skriva kontrakt :D Inflyttning 1 november, är så glad! Bara hoppas på att Almir vill flytta in där med mig också så småningom ;) Jobbar på det.
 
 
På grund av regnet orkade vi inte leta upp den exakta
platsen där vigseln ska äga rum men så här nära kom vi ;)
 
 
Vackra mormor!
 
Morfi
 
 
Jag myser med en kopp kaffe
 
Lite sol fick vi iaf :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Vad härligt du har haft det. Lite överraskning ska det väl allt vara den 4e ;) (teatern ligger på höger sida innan kulturreservatet :P)

2012-07-11 @ 22:18:19
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helen

Sena tåg e för tråkia ..
Bra där me lite koll på vart vi ska :)

När ska vi fira ????

2012-07-12 @ 12:10:44
Postat av: Helen

Vi oxå :)
Min balkong å en flaska gott :)

2012-07-12 @ 14:47:52
Postat av: Helen

Jo en dag på stranden vore ju underbart
Jobbar på de..

Ta en din passar fröken :)

2012-07-12 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0