Vardag

Åkte direkt hem och dammsög efter jobbet. Imorgon kväll kommer nämligen några som ska titta på lägenheten. Åh vad jag längtar efter att flytta till min nya fräscha lägenhet :)
 
Jag ljög lite, jag gick inte DIREKT hem från jobbet, utan tog en sväng förbi Monkis rea först ;) Hittade ett linne och två kjolar för nästan inga pengar alls. Riktig sommarvärme nu ju! Och dagarna bara flyger iväg då det är så mycket att göra på jobbet.
 
Pratade en längre stund med Almir häromdagen och dom har det såklart jättebra :) Idag skulle dom åka till havet och vara där cirka en vecka. Ungefär två veckor kvar nu till han kommer hem ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesnygga kjolar. Ha det bra. Kram

2012-07-24 @ 22:19:15
Postat av: solweig renner

Där hade du tur Camilla vilket fynd.
Snart ses vi igen.Kram.

2012-07-24 @ 23:05:45
Postat av: Helén

Tjusigt

2012-07-26 @ 12:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0