På tiden

Idag blev det äntligen en dejt med Christian, det var inte igår! Vi åt lunch ihop och gick runt på stan. Dani (som vi jobbat med på Eniro) dök också upp och då gjorde vi honom sällskap på en fika. Solen har faktiskt varit framme en del idag så jag passade på att få lite av den på mig :)
 
Jag tänkte om lite angående lägenheten jag tittade på igår och la faktiskt ett bud idag. Jag var lite skeptisk igår, tyckte att det var lite småsaker att fixa med den och att utgångspriset p.g.a. det var för högt så jag förklarade det för mäklaren. Det visade sig att fler hade resonerat så men jag la 95 000 under utgångspriset för det tycker jag den är värd :) Huset den ligger i verkar populärt så tror jag kan tjäna på den också i framtiden.
 
Nu väntar jag på Almir, dags för motorvägskörning :)
 
 
Min fina vän :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Intressant färg i hallen :)

2012-06-27 @ 16:37:29
Postat av: Lisa

Oh, motorväg har jag inte vågat mig på än, hur är det? =) Usch, gick dåligt när jag körde idag, min lärare sa också det - att det var sämre än de andra gångerna men att det nog är bättre imorgon igen. Men tänk om det inte är det, va pinsamt... :P Lite jobbigt att hela tiden tänka på bilkörning...


Lycka till med lägenheten!!

2012-06-27 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0