Landat

Finns det nåt bättre än att sjunka ner i soffan efter en lång dag? :) Snart semester (4 veckor!!) så är en del att göra på jobbet, "rensa undan" så mycket som möjligt. Men om exakt en vecka är jag i Dublin med mammi och pappi :D Ska bli kul med en liten resa. Inte så mycket annat inplanerat på semestern än så länge, tar det som det kommer :)  Startar iaf semestern med Medins studentfirande på fredag, de springer ut klockan 16.

Angående lägenheten är det två nya visningar imorgon och på torsdag så efter det vet jag mer och kan ta ställning till hur jag ska göra om någon mer lägger bud eller hur det ser ut. Ser ingen anledning än så länge att som ensam budgivare höja mitt bud, om inte jag och säljaren kan komma överrens om nåt vill säga.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härligt med nedräkning till semester :) Blir det någon Göteborgsresa under semestern? ;)



Och så spännande med lägenheten!

2012-06-12 @ 19:41:51
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Härligt! Hur firar du midsommar? :)

2012-06-12 @ 22:39:19
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Härligt med semester snart Camilla.

Kloka beslut om lägenheten tycker jag.

Kramar.

2012-06-12 @ 22:44:58
Postat av: Helen

Jag vill oxå ha semester .....



Men soffan va inte dum alls ;)

2012-06-12 @ 22:53:05
Postat av: Milla

Kajsa: Vi kommer hem från Dublin på midsommarafton så stannar kvar i Åkersberga :)

2012-06-13 @ 11:47:06
Postat av: Kajsa ♥

Ja superkul :)



Det hoppas jag INTE att ni är! :D

2012-06-13 @ 11:55:30
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0