Onödigt med visdomständer

Det var ju inte ett direkt roligt tandläkarbesök. Jag har en visdomstand i underkäken som växer mot tanden bredvid istället för uppåt så fick boka tid för att dra ut den tanden :( Den har dessutom skadat tanden bredvid och dom ska se hur den ser ut när visdomstanden är utdragen för att bestämma om dom kan laga den eller om det behövs rotfyllning. Har haft problem med visdomstand i överkäken förut. Jag har ganska liten mun så när den växte ut låg den och skavde på insidan av kinden vilket gjorde att hela kinden svullnade upp haha Det var ingen vacker syn.

Nu ska jag jobba vidare och när jag slutar ska jag till Helén på middag :)

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Det här med tänder är jobbigt.

.Vi far med det gamla gänget

till Tyskland.på fredag skall bli så kul.

Ha en skön helg.Till påsk kommer Jill och

Björn känner du för det är du också välkommen.

Kramar.

2012-03-28 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0