Tack för en fin födelsedag

Christian och Almir har druckit champagne
och väntar på middag :)

 


Det bjöds på tacogratäng med sallad till och
Helen och Mojje verkade gilla maten :)

 

Christian provade mina glasögon
då han ville se Melodifestivalen med så bra skärpa som möjligt ;)
Not.

 


Avskedspresenten från banken var god ;)
Skål!

 

 

Fina vännerna

 

Jag bestämde att finalen av melodifestivalen skulle stå på :P
Polarn var också med och kalasade

 

Så kul att söta Marina kom också..

 

och visade sina muskler ;)

 

:)

 

Min fina ♥

 


Kvällen avslutades på Cromwell, dit vi tog en promenad.
Almir och vi andra tyckte det var vinter fortfarande
medan Mojje slängt jackan och förklarat vår? :)

 


Ingen fest utan att jag tar en posébild på mig själv ;)

Tack vänner för att ni kom och firade min 27-årsdag :)

 

 


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Tack Camilla för fina bilder.

Du var dock den vackraste av

dem alla.Kramar i massor från

dina morföräldrar.

2012-03-11 @ 16:38:53
Postat av: Kajsa ♥

Kul med party! :)

2012-03-11 @ 17:20:22
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad kul att se på dina bilder från födelsedagen. Du blir bara vackrare och vackrare. Ses på fredag. Kram från mamma

2012-03-11 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0