Våren är här

Idag var vi cirka tio kollegor som var och åt lunchbuffé på Hugo :) Trevligt och gott. Vid 15:30 stängde jag ner datorn och gick hemåt i det underbara vårvädret! Uteserveringarna har börjat fyllas på och det såg så härligt ut. Jag och Malin har planerat in en After work nästa fredag, hoppas kunna inviga uteservering då kanske :)

Den här veckan har jag vaknat före klockan ringer varje dag och har varit på jobbet före kvart i åtta varje morgon. Det har varit mycket på jobbet, ärenden strömmar in. Men det är kul, jag gillar när det är mycket att göra :) Tröttheten kändes dock av när jag kom hem idag, la mig och sov i några timmar ;)

Almir är med kompisar ikväll. Jag var ju inte så rolig som somnade :P Jag tar en lugn kväll framför tvn. Har inga planer för helgen, förutom att köra lite bil. Vi tar det som det kommer :) Ingen lön idag minsann som jag var inställd på utan den kommer på måndag såg jag när jag tittade på lönespecen häromdagen.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaa, spänningen är oliiiidlig :D



Trevlig helg till dig med! :)

2012-03-23 @ 23:08:09
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Räknas balkongen som ute ??



AW lät kul =)

2012-03-24 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0