dålig kväll

Har precis varit ute och övningskört och ikväll gick det skit. Antar att det är så vissa dagar men frustrerande bara och självförtroendet sjunker.

Lugnt på jobbet för en gång skull, första gången sen jag började som vi ligger i fas med ärenden :P Typ första gången på över ett år enligt dom andra. Men det är bara att att plocka ärenden framåt så vi har ett bra utgångsläge inför sommaren, så jobb finns det alltid. De har dessutom lagt ut om övertid i helgen, för att hjälpa ett av dom andra kontoren som inte ligger lika bra till. Jag är sugen på pengarna men samtidigt känner jag mig lite sliten. Dock en dag ledigt nästa vecka och snart fyra veckor semester (2 veckor kvar!!) så har inte riktigt bestämt hur jag ska göra.

Usch, bilkörningen ikväll drog verkligen ner mitt humör. Känner av pollen också, vilket jag aldrig gjort förut. Ögonen kliar, jag är täppt i näsan, nyser och är trött.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Lilla hjärtat gaska upp dig

tänk positivt.Snart semester

vi ska upp till Åkersberga den

6 juni kanske vi ses då?

Kramar.

2012-05-30 @ 22:41:54
Postat av: Carro

åh oroa dig inte, jag hade också såna dagar. jag gick hem från körskolan och grät för att jag kände mig så dålig. men jag bet ihop och det gick ju fint till slut ändå! det här fixar du :)

2012-05-31 @ 00:29:03
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0