Gillar mitt jobb!

Var äntligen tillbaka på jobbet idag, skönt! Enligt vad tandläkaren sa igår så ser allting bra ut men eftersom det är en operation som gjorts så kan värken sitta i ett tag. Det blev ytterligare lite rengöring och så hade ett stygn gått upp som han fick sy (suck). Enda rekommendationen är två alvedon och en ipren samtidigt så det är vad jag tar nu för att slippa värken. Det funkar bra, och lindrar i cirka 10 timmar, så bara hoppas att magen pallar också.

Imorgon på jobbet ska jag vara med på ett möte kl 9-11 med några från "Inspektionen för socialförsäkringen", ISF. De ska granska avslag och diskutera med oss hur vi formulerar oss i dessa beslutsbrev. Det är jag och tre till handläggare som de ska träffa, med olika erfarenhet. Vilket väl var tanken när min chef frågade mig om jag ville delta :) Hoppas bara att jag kan tillföra något.

Fredagkvällen kommer att bjuda på lite trevligheter, nämligen AW med gamla kollegor från banken :) Det är med Norrköpingsfolket, de som jobbar på banken nu och så jag och en till föredetting :)  Vi ska träffas på Enoteket 18.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0