Sommar och sol

Idag har vi njutit av sol och värme :) Jag och Almir tog en promenad hem till honom och spenderade tid på altan, så skönt! Lite morsdagstårta blev det också :)

Jätterolig kväll igår och underbart att Sverige vann :D Tog bara några få bilder tyvärr, var upptagen med att ha KUL :P

Jag i min peruk redo för fest ;)

 

Musikquiz

 

 

Alla fick olika länder och när 12-poängarna delades ut fick
man shotta om man hade det landet. Sen var det 10.or OCH 12.or.
Alla hade Sverige så det blev en del shots ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låter som en kul fest!! :) Du var supersnygg i din peruk :D

2012-05-28 @ 09:21:04
Postat av: solweig renner

Vilken kul ide!Var fann

ni perukerna?

Kram.

2012-05-28 @ 16:52:42
Postat av: Millalla

Jag beställde min mormor, på partykungen.se :)

2012-05-28 @ 21:38:50
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Helén

jo kan tänka de ..

Här blir de nog en lugn helg igen ..

Har bara nisse hemma ..

2012-05-29 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0