Long time no see

Vad jobbigt när man inte bloggat på ett tag, blir så mycket att skriva då :P Ikväll har jag varit på lägenhetsvisning och dessutom lagt ett bud :D Tror tyvärr att det kommer dra iväg med budgivningen men man kan ju alltid hoppas att mitt blir det högsta :) Lägenheten är fantastisk, jag skulle verkligen vilja bo där!

Har varit hos tandläkaren också, idag igen. Nu var det dags att laga hål i den andra visdomstanden i nederkäken. Hon sa innan att dom kanske måste dra ut den också i fall hålet är väldigt djupt men som tur är gick det att laga :) Skulle vara hemskt att behöva göra om den där skiten. Fick bedövning idag men den tog inte så hon provade en annan bedövning och sen ytterligare en och då bedövades det rejält :P Så nu sitter jag och väntar på att den ska släppa så jag kan få äta middag, hungrig ju :(

Helgen bestod av teater, restaurangbesök och såklart massa mys med Henry och resten av familjen. Var en bra utbildning jag var på också i Sollentuna :)

Henry ville visa mig alla sina leksaker och sitta på golvet och leka :)

 

Han älskar att bada :)

 

Tuffa killen!

 

 

Skåla med faster ♥

 

Lillebror, mammi och så pappi

 

 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken underbar lägenhet. Hoppas verkligen att du får den.

2012-05-14 @ 19:48:59
Postat av: Kajsa

Åhh vad kul :) Jättefin lägenhet!

2012-05-14 @ 20:45:45
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Härlig helg =)



Börjar klia lite här me .. har inte ens gått ett år

2012-05-14 @ 21:53:40
Postat av: solweig renner

Älskade Camilla!

Vi håller tummarna.

Du verkar att ha haft en

jättehärli helg.Henry är

ju supersöt.Kramar.

2012-05-14 @ 22:14:01
Postat av: Camilla

Å vilken fin lägenhet!!! Håller tummar å tår att du får den!

2012-05-15 @ 20:01:19
URL: http://smillac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0