Dejt ♥

Då var det söndag igen då. Jag och Almir ska strax ner på stan då jag ska hämta två böcker jag beställt, glömde ändra adress på cdon så dom kom till gamla stället. Det är iaf dom här böckerna 50 shades... som alla pratar om. Det är en triologi och de två första finns på svenska så dom har jag beställt. Ska visst vara lite erotiska böcker :P Tydligen mycket populära.
 
Igår var Jenny här en stund och på kvällen var jag och Almir ute och åt på Indra :) Där även Sofia och Andreas var samtidigt :) Jättegod mat var det och mysigt. Almir beställde dock en väldigt stark rätt, till och med för stark för honom ;) Jag smakade lite och kan säga att jag aldrig hade klarat hela portionen.
 
Jag tog en supergod drink innan maten.
Blood diamonds; söt OCH syrlig, mums.
 
 
Jag åt Butter chicken, mycket gott!
 
Almirs fina dejt ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Vad mysigt. Kul att ni stötte på dem också :)

Nämen, dom böckerna kunde du ju fått ärva från mig :D

Svar: Har DU också läst dom ditt lilla pervo ;) Vad tyckte du? Jag ska börja på den första ikväll!
Milla

2012-11-11 @ 20:41:42
URL: http://doucare.nu
Postat av: solweig renner

Amir har en stor tur som
får dejta en sån söt tjej.
Kramar.



Svar: Almir med L mormor ;) Men du har så rätt så ;) Kram
Milla

2012-11-11 @ 22:42:47
Postat av: Lisa

Mysigt :) Å blir både törstig o hungrig, haha.

Svar: :D
Milla

2012-11-12 @ 10:26:51
Postat av: solweig renner

Förresten hann du packa upp
något mer i helgen?
Kram.

Svar: Ja, nu är allt uppackat och det finns plats för nytt ;D Kram
Milla

2012-11-12 @ 16:00:57
Postat av: Kajsa ♡

Mamma tipsade mig om den, HAHAHA. Det var när hon var här i Göteborg i somras :D

I liked them a lot :D Ser fram emot filmatiseringen! ;)

Svar: haha lilla mamma. Började igår och blev helt fast ;) Ja, jag hörde att det skulle bli film. Nån som hade hört rykte om att Ryan Gosling skulle spela honom ;)
Milla

2012-11-12 @ 20:02:14
URL: http://doucare.nu
Postat av: Helén

Ska bli intressant att få läsa sen =)

Svar: Du, jag tänkte lägga mig tidigt igår men började läsa boken och kunde inte lägga den ifrån mig ;) Så du lär kunna låna den av mig inom en väääldigt snar framtid!
Milla

2012-11-12 @ 20:34:33
Postat av: solweig renner

Förlåt felstavningen Camilla.
Vad skönt att du hunnit med
all uppackningen,och kan börja
njuta.Kramar.

2012-11-12 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0