What happens in Vegas stays in Vegas

Det var så himla roligt och lyckat igår :D De hade gjort så fint och maten var jättegod, italiensk buffé. Lite lekar var det också och en trubadur på plats. Vi var 6 stycken tappra som var kvar till kl 1 varav fyra (inklusive jag) som gick ut efter. Har mått lite sisådär idag men det var det helt klart värt ;)
 
 
Fixad och klar :)
 
Fina kollegor
 
Jag och Malin L
 
In Las veeegas ;)
 
 
Vissa gick all in med klädsel, kul:)
 
Fina Malin A är bartender
 
Emil och Emil
 
Malin S och Eva
 
 
Söta Lina vill in och gästspela med den inhyrde trubaduren Chris.
Jag och Lina jobbade tillsammans på banken
och nu är hon på Fk.s återkravsavdelning :)
 
Malin S och hennes mamma :)
 
Polarn ville också ha Las vegastema idag ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kul det ser ut och vad SNYGG du var :)

2012-10-28 @ 11:52:17
URL: http://doucare.nu
Postat av: solweig renner

Jissus så roligt ni verkar ha haft.
Bibbi o Kenneth var här i helgen.Vi fick
ett infall o for till D-mark smörrebröd
o inhandling av lite fludium.
Kramar.

2012-10-28 @ 13:13:49
Postat av: Helen

Jo tror att den kan passa mig :)

Snygg du vart

2012-10-28 @ 14:58:54
Postat av: Lisa

Wohooo, vilket paaarty :D

2012-10-28 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0