Mys och fest

Söndag igen och efter att ha varit borta en vecka från jobbet så längtar jag tillbaka :) Fick ett så gulligt sms från en kollega här i veckan att dom saknade mig på jobbet, så sött :)
 
Helgen har varit ganska händelserik. I fredags var jag hemma hos Almir med två av hans bröder, Emil och Anel. Jag och Almir var och "pallade" äpplen haha Nej men det är ett träd i området där han bor som vi tror är för alla som bor där ;) Av äpplena gjorde vi iaf jättegod äppelpaj som vi bjöd bröder och kusin på. Sov över där och igår blev det övningskörning och lite utträttande av ärenden. Vi var bland annat och köpte nya toa till katterna :P Och kattsand som luktar Lavendel :D Vi var på Mio också och tittade på soffor, då jag planerar att köpa en ny när jag flyttar.
 
På kvällen var jag i Finspång för första gången på 25-årsfest hos Marina ♥ Jag och Helen fick skjuts dit av Almir, är cirka 3 mil från Norrköping. Det var tjejfest, nio tjejer var vi som hade det jättekul! Tjejerna hade lyckats fixa så vi alla fick skjuts in till Norrköping sen för utgång på Hugo! Längesen jag var ute och dansade loss så det var jättekul :)
 
 
 
 Söta födelsedagsbarnet öppnar presenter
 
Fin Helen :)
 
Shakar loss på dansgolvet ;)
 
Tack Marina för att vi fick komma :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är såå glad att ni kom, tyckte vi hade jätte trevligt :D

2012-09-17 @ 12:45:08
Postat av: Marina

Men... jag skrev mitt namn! Weird :/

2012-09-17 @ 12:45:27
Postat av: Kajsa

Kul med party & bra att du mår bättre :)

2012-09-17 @ 19:56:24
URL: http://doucare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0