Skäms på mig

Bloggen är mitt dåliga samvete just nu. Har fått skrivkramp eller nåt ;) men känner att det är dags att bjuda på en liten lägesrapport nu. Håller på och dras med en förkylning som inte riktigt vill ge sig så energin är inte helt på topp. Jag var hemma en vecka från jobbet men var åter den här veckan.

Helgen har iaf bestått av en del trevligheter. Igår mötte jag Helen på stan för fika och shopping. Vi promenerade sedan hem till henne och jag bjöds på jättegod mat som vanligt :) Kvällen spenderades sedan hemma hos Almir med syskon, kusiner, svägerskor och vänner, var trevligt :)

Idag är det äntligen lite vår i luften. Jag och Almir tog en promenad i solen till Texas longhorn och åt smaskig lunch.


Kommentarer
Postat av: Helen

En mkt bra shoppingtur :)

2013-04-15 @ 12:37:18
Postat av: Kajsa ♡

Äntligen ett blogginlägg! :) Hoppas du är helt återställd nu och mår bra! ♥

2013-04-15 @ 18:45:45
URL: http://doucare.nu
Postat av: Kajsa ♡

Dags att skämmas igen.... ;)

2013-04-21 @ 20:23:30
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0