Ett försök

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet efter en veckas vilande av handen. Ska bli skönt att komma tillbaka och jag hoppas det går att jobba hyffsat som handikappad ;) En vecka med gips avklarat och tre kvar. På torsdag ska jag på röntgenkontroll på sjukhuset och se så att det läker som det ska.
 
Jag har försökt njuta lite av helgen iaf. Igår kväll var vi hos Almirs mamma och tittade på mello och efter det en sväng hos Almirs kusin och hans fru. Samma kusin fyllde år idag så vi var där på tårta och sen åkte hela gänget och bowlade. Jag avstod trots att jag har högerhanden, ville inte riskera nåt. Men var med och tittade på och var Almirs största fan ;) Och fredagkväll spenderade jag ju hos Helén :)
 

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Lycka till Camilla i morgon
Kramar.

2013-02-24 @ 23:03:46
Postat av: Kajsa

Hoppas det går bra att jobba idag! Lycka till :)

2013-02-25 @ 08:02:20
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0