Utsövd

Vi sov så länge idag, jag fattar inte hur vi lyckas :) Var ju allt annat än party igår. Almir drack visserligen några öl men inte jag. Vi var hemma hos Dzevad och Mersim där jag kollade på Idol, Skavlan och sen en jättebra film som hette The game. Efter filmen somnade jag i soffan under en varm och gosig filt :) Almir väckte mig sen och så gick vi hem till honom och sov.

Är hemma nu och dricker en kopp kaffe. Fick med mig en röd dunjacka från Almir, tydligen Mirelas som hon inte använder, jättefin :)


Behöver köpa nya stövlar inför vintern. Tycker t.ex. om
dom här från Vagabond, enkla och snygga.


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Några liknande stövlar köpte

jag förra vecka,lite högre klack.

förra årets modell för halva

priset.Bra va.

2011-10-22 @ 17:42:20
Postat av: Helén

Oj va härligt att sova länge..



Jo nue de lite röjt men en del kvar.. å så omplanering av vardagsrummet =)

2011-10-22 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0