23 december

Var på jobbet 7.15 idag. Resfeber? :)

Idag ska jag vara med och fota när socialnämndens ordförande tar emot en utmärkelse  av Jan Emanuel, han gamla Robinsonkillen. Han är ordförande i en organisation som har behandlingshem, familjehem och resursboenden för ungdomar. De har utsett Norrköping till årets kommun för utsatta för att dom anser att kommunen har ställt höga krav på placeringarna och varit noga med uppföljning, kvalitet osv. Jag ska försöka få till någon bra bild att ha med i tidningsartikeln jag ska skriva som ska publiceras på Norrköpings hemsida. Länkar till artikeln sen så får ni avgöra om jag lyckades ;) kl 11 ska jag vara där. Sen blir det lunch, lägga ut artikeln och så julledigt!!

Kommentarer
Postat av: Helén

Det var verkligen tidigt ...

2008-12-23 @ 10:01:28
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0