Dan före dan före dopparedan

Nu har jag tvättat kläder och golven är skurade i gamla lägenheten. Jag har packat det mesta för resan imorgon och bokat taxi. Klockan 15 blir jag hämtad och åker med katterna till station :) Sista jobbdagen innan lite ledigt. Slutar kl 14 imorgon. Ska bli så skönt att koppla av några dagar och umgås med familjen.

Avkoppling kan jag behöva. Min hjärna känns lite överfull för tillfället. Låste in min nyckel i tvättstugan. Knackade på hos flera grannar men då de är studenter verkar de ha åkt iväg redan och firat jul. Fick dock tag på en kille i trapphuset som kunde boka samma tid som mig (man är två stycken per tid) och öppna dörren :D Vilken lättnad.

Nu blir det lite julmust framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va komplicerat o jobbigt det där lät, man kan låsa in sin nyckel? Å man måste ha tvättid för att kunna öppna dörren? :) usch, förvirrat :) Tur det löste sig iaf!!

2008-12-22 @ 19:05:51
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0