"God" morgon måndag

Börjar dagen med att bli irriterad. Självklart på hyresbostäder. Var ju och hämtade nyckeln till förrådet och tvättstugan som jag inte hade, men när jag ska öppna dörren till tvättstugan nu på morgonen för att boka tid (Lillan har tydligen diarré och tyckte det var en bra idé att lägga det i min "säng") så är det fortfarande inte rätt nyckel! Irritationen håller i sig och om fem minuter när telefontiden startar ska jag lämpa över den på den stackare som råkar svara.

Behöver jag skriva att helgen var toppen? Tror inte det. Vi var på bio och såg The day the earth stood still , inte speciellt bra film men jag njöt av sällskapet ;) I lördags kom Jonathan, hans mamma var sjuk. På kvällen åt vi middag hos Daniels mamma innan vi gick på bion och Jonathan fick sova kvar. Igår fikade vi med Daniels systrar och träffade några syskonbarn.

Nu ska jag ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0