Mitt nya hem

Har varit och tittat på lägenheten. Jag gillar den. Såg ifos inte så mycket för kunde inte tända nånstans ;) Trodde åtminstone att jag skulle kunna tända i kök och badrum. Det fanns lampor med lysrör där men gick inte att tända. Sen var inte garderobsdörren fixad heller, är ett (spark?)hål i den. Men det är en walk in closet haha Inte riktigt i stil med Carries, but still ;) 

Tänkte titta på film nu som jag fått hem, två glättiga amerikanska komedier, trodde jag! Men så har jag fått Casanova istället. Nåt gick snett.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Elen var väl förmodligen avstängd. Sen när du flyttar in så får du ringa och "påa" den till elbolaget :)



Konstigt att du fick fel film...? Men hoppas det blev en mysig kväll ändå.

2008-12-01 @ 19:55:23
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0