Onsdag

Trodde min värld skulle gå under igår när jag upptäckte att jag inte hade kanal 5 ;) Missade desperate housewives. Tänkte att kanalen inte ingår i basutbudet men tydligen så är det nåt spärrfilter som måste tas bort. Självklart var inte det gjort men jag ringde felanmälan så det ska ordnas. Påpekade även en del andra saker.

Ikväll ska jag förhoppningsvis städa gamla lägenheten. Har möte 14.30 en bit härifrån och förhoppningvis slutar det innan 17 (kanske kl 16 om jag har tur) så då kan jag gå tidigare och städa.

Fredag snart. Det innebär gbg för mig :D

Kommentarer
Postat av: Helén

Illa illa de där me att inte ha de kanaler man vill

hihihi

2008-12-10 @ 13:49:49
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag ser fram emot lördag!

2008-12-10 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0