Ups and downs

Tänkte försöka mig på en kort beskrivning av 2008 som börjar gå mot sitt
slut.

Januari - Jag och Johan firar nyår hemma ensamma i Åkersberga och jag skriver för fullt på min C-uppsats om "ungdomars syn på könsroller". Vi flyttar ifrån lägenheten på Storängsvägen.

Februari - Jag flyttar in hos mamma och pappa. Jag jobbar på SKOP.

Mars - Jag fyller 23 år. C-uppsatsen blir godkänd och klar. Jag flyttar till Mjölby och börjar på mitt nya jobb i Norrköping.

April - Tobias kommer och hälsar på i Mjölby. Vi festar i Linköping. Jag passar på att träffa Kajsa och kalle en del innan deras flytt :)

Maj - Lillan flyttar in :) Mamma och pappa hälsar på i Mjölby.

Juni - Jag gör slut med Johan.

Juli - Jag flyttar till Norrköping. Mamma och Tobias fyller 52 respektive 22. Jag har semester, åker och hälsar på Kajas och Kalle i GBG.

Augusti - Jag åker till London och hälsar på Sefaat! Andreas, Tobbe och Frida hälsar på mig i Norrköping och också Jessica. Kajsa fyller 23 år.

September - Jag träffar Daniel efter att ha pratat på nätet ett tag. Katterna flyttar in hos mig :) Andreas fyller 29 år. Jag och Helen åker till Alex i sumpan och firar hans födelsedag.

Oktober - Jag och Daniel blir ett par. Daniel fyller 32.

November - Jag och Daniel går på 30-årsfest. 80-årsfest för morfar i Stockholm.

December - Julfest på jobbet. Julen firas i Åkersberga. Jag flyttar till ny lägenhet. Pappa fyller 51.

Det har nog varit det mest händelserika året i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Helén

Haha de va en bra lista ...



Nu e de uppe ...

2008-12-29 @ 13:41:46
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja det har verkligen varit ett händelserikt år. Jag är glad över att jag har fått följa det på nära håll tillsammans med dig min fina bästis.



Sorry att jag var tvungen att springa tidigare idag. Antingen hörs vi ikväll eller imorgon på jobbet.



Kram!

2008-12-29 @ 18:22:10
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0