Rensning och flytt

Började med att jag skulle leta reda på den lista jag skrev på vilka av mina och Johans gemensamma möbler m.m. som jag ska ha i min lägenhet. Lovade att maila den till honom så han kan förbereda. Så jag letade i min mapp med massa papper och passade på att rensa :) Nu har jag lite koll. Kom samtidigt på att jag skulle göra adressändring, fixa el-abonnemang och hemförsäkring. Så nu är det gjort. Flytter närmar sig! Måste boka lastbil också som nån av bröderna ska köra. Dom kommer och hjälper mig med flytten den 6 dec :)

När jag rensade bland papprena hittade jag två hm-checkar på 50 kr var :D Dom ska användas inom en snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad duktig du är!!

2008-11-11 @ 19:02:31
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Lisa

Var flyttar du? Har missat det, fattar inte hur för tycker jag har råkoll på allt alla bloggar, haha :P så nu måste du berätta för mig =) vad är det för lägenhet?

2008-11-13 @ 08:47:31
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0