Socialnämnd

Kajsa tycker att jag ska berätta om nämndmötet idag. Typiskt att hon vill det idag när det inte gick så bra ;) Det upptäcktes ett fel i min rapport och så var dom inte nöjda med "förslag till beslut" meningen, samma mening som har stått i alla år. Helt plötsligt tyckte ordförande att den var missvisande :P Förslag till beslut är det som ligger till grund för användandet av klubban. "Är vi redo att ta ställning till beslut" "jaaa" och så slag med klubban i bordet. "Godkänner vi förslaget" (typ) "jaa" och så slag med klubban i bordet :P Jag fick ändra meningen och felet på rasten så dom kunde klubba igenom det! Lyckades jag ändra felet? Till viss del haha Men det behövde ändras på flera ställen och på ett ställe hade jag visst missat haha Så kan det gå. Inte min dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0