Globetrotter

Jag har aldrig känt mig så hemma i Norrköping som ikväll. Herregud. Missade bussen från Göteborg i och med att jag fick ta ersättningsbuss istället för spårvagn och sen tog en spårvagn som gick en omväg. Det blev istället tåg hem. Skönt? Nej. Billigt? Nej? 5 timmar och tre olika tåg. Först upp i landet till Hallsberg, sen ner till Mjölby och så upp till Norrköping. Inte lätt att vara Stockholmare (norrköpingsbo) i Göteborg. Underbart att vara hemma nu hos världens mysigaste katter :) Tror dock att dom blivit väl omhändertagna.

Helgen var bra. Lite mys, lite fotboll, lite fika, lite fettomat och mer mys :) Mys både med Kajsa och Kalle och Daniel och Jonathan. Bilder läggs upp imorgon. Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Helén

Hihi

Himla bra de...

Men trist em så mkt byten hit å dit...

2008-10-13 @ 15:17:38
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0