Hänt på stan

Ja, jag vet att man inte ska gå på bolaget efter kl 14 på en lördag men du blev det så. Världens kö!! Och sen gick den kassan jag stod i (såklart) sönder. Man får kämpa för sin alkohol helt enkelt.

En man gick fram till mig på stan och frågade om han fick säga någonting. Jag stannade till och han sa:

-Vad känner du när jag säger att Jesus finns och att han älskar dig.
- Eh...jag känner att jag vill gå vidare.

- Vad tråkigt då

Jag gick vidare och hämtade ut mina stövlar som jag beställt. Ett par bruna i ridstövelstil. Blev mkt nöjd!

Ikväll ska jag äta middag tillsammans med Helén. Fram till dess blir det film! Har lånat några av Daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0