Lilla julafton

Var och hämtade ut paket idag efter jobbet. Tre stycken :D Min nya dvd-spelare från Philips, kläder från hm: En svart kjol, en grå kofta och två väskor, en liten och en lite större att ha till jobbet exempelvis. I sista paketet var det två filmer -Knocked up och The holiday. The holiday kan jag se hur många ggr somn helst utan att tröttna så jag tyckte jag skulle ha den. Så mysig.

Fick byta sängkläder när jag kom hem. Har sovit i kattkiss i natt tydligen :P Tyckte jag kände en skum lukt när jag gick och la mig igår men såg inte fläckarna förrän jag var hemma på lunchen i dag. Så kan det gå.

Nu blir det köttbullar och pasta till middag. Sen kanske jag ska se en av filmerna.

Kommentarer
Postat av: **KAJSA**

Kul med lite nytt :)

2008-10-13 @ 18:49:00
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Kalle

Haha, stackars dig :)

2008-10-13 @ 19:41:53
Postat av: Milla

Jag anar en viss skadeglädje, Kalle ;)

2008-10-13 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0