Onsdag 15 oktober

Vaknade kl 6 i morse och gav katterna mat. Sen lyckades jag somna om en halvtimme innan jag skulle upp. Det var inte så lyckat för när klockan ringde var det omöjligt att ta sig upp. Jag snoozade i typ en timme så fick flexa lite ;)

Ikväll ska jag till Helén och äta middag. Vår obligatoriska veckodejt :) Imorgon ska jag till Eskilstuna på möte hela dagen tillsammans med två från IT-enheten. Tåget går 7.47 imorgon bitti. Sen kl 18 imorgonkväll ska jag vara på kontoret för då blir det mat och dryck för att fira två kollegor som fyllt år. Kan nog bli kul.

Kommentarer
Postat av: **KAJSA**

Hoppas ni får en bra kväll och drick inte för mkt vin för då kommer du missa tåget imorgonbitti :P

2008-10-15 @ 18:05:54
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0