Så var helgen slut

Helgen var underbar. Jag svävar på moln :) Bästa helgen hittills med Daniel! Och Jonathan såklart. I lördags gick vi på stan i det underbara vädret. Solen sken och mycket folk var ute. Vi var i nordstan och gick och var inne på en chokladbod och köpter chokladbollar :) Sen shoppade vi lite småsaker och så var vi inne i saluhallen. På kvällen blev det film och lite dricka (när Jonathan hade somnat). Daniels rumskompis passade Jonathan en stund när jag och Daniel gick en stund till kvarterskrogen. På vägen hem var det storm och ösregn! Var skönt att krypa ner i sängen efter det och mysa ;)

Igår blev det en lugn förmiddag innan vi åkte in till stan och åt lunch. Sen var det dags för mig att ta bussen hem. Allt var perfekt utom att jag inte hann träffa Kajsa :( Men vi ses nog snart ändå.

Bilder läggs upp ikväll, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0