Då var det måndag igen

Nu är det bråttom tydligen. Johan vill att jag ska hämta dom möbler jag vill ha. Men hur? Och var ska jag ha dom? Inte hans problem tycker han. Suck, orkar inte. Jag är trött, sjuk och har massor att göra på jobbet. Därför sitter jag och bloggar på arbetstid ;)

Helgen då: Kom fram sent i fredags. Kvällen tillbringades framför tvn. Jonathan sov när jag kom. Var rädd att han skulle bli rädd av att se en främmande människa på morgonen men det gick bra tycker jag. Jag hade ju köpt bamse till honom :)

Lördag blev Daniel inkallad att döma fotboll så jag tog med Jonathan till världens bästa Kajsa och Kalle. Vi åt köttbullar och makaroner, lekte i lekparken och hade det mysigt. Världens snällaste, duktigaste och gladaste unge :) Sen åkte vi till Liseberg och mötte upp Daniel. Blev middag på ett panpizzaställe, lite spel, shopping av mjukisdjur och godis och sånt som man gör. Kvällen avslutades i tv-soffan.

Söndag, en vanlig söndag helt enkelt. Efter frukosten somnade jag en stund i soffan till Iron man :P Sen gick vi och handlade mat och tittade på film (wild hogs), åt pizza och tog det lugnt. Jag var hemma vid 21.30 igår. Då blev katterna glada!

När jag vaknade i morse kändes det ungefär som efter en helg av konstant supande ;) Nu vill jag bara hem och sova!

Kommentarer
Postat av: Helén

Ska man verkligen erkänna de :S



Ett tag till kan han väl ha grejerna tycker man ju

Står dom ivägen på ngt sätt eller ???

2008-09-29 @ 17:35:58
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0