Måndag

Var ute på lunchen och köpte present till Johan som fyller 24 imorgon. Vi ska ses efter jobbet och ta en fika. Det blev ett x-boxspel. Inte mitt område riktigt men han kan ju alltid byta.

Mycket rutinarbete på jobbet den här veckan. Vi gör en hemlöshetsundersökning och har fått in ungefär 400 enkäter som jag ska föra in i excel. Har gjort 100 stycken på förmiddagen :) Kan iofs vara skönt att inte behöva tänka så mycket ibland.

För övrigt blir det gbg nästa helg också ;) Man måste ju ha något att se fram emot. Jag ska till Daniel och få träffa hans 2,5-åriga son också. Funderar på att köpa nån liten present till honom så jag blir populär haha Till sonen alltså. Nåt litet mjukdjur kanske passar. Ingen bil eller krigsgubbe eller nåt iaf. Jag vill inte ju inte bidra till könsrollssamhället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0