Intervjun

Jag är nöjd med hur intervjun gick. Det kändes avslappnat och jag kan inte komma på nåt jag borde ha sagt men inte sa. Jobbet innebär kontakt med människor som söker ekonomiskt bistånd. Kan hända att min utbildning är för teoretisk för att dom ska tycka att jag passar. Jag är inte van vid kontakt med klienter i mitt jobb men å andra sidan kanske dom tror att jag skulle klara av det. Fick bland annat  frågan om hur jag skulle reagera om jag blev hotad. Jaja, bara att vänta på besked. Jag ska få veta den här veckan.

Nu måste jag leta efter mina gymnasiebetyg. Shit, var har jag dom?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart ja gjorde....

Bara att hoppas nu då...

2009-04-20 @ 19:01:31
Postat av: ♥ Kajsa ♥

Du ägde säkert!

2009-04-20 @ 19:13:23
Postat av: solweig Renner

Vi håller tummarna,Millis.

Du framhöll väl att du är

superbäst.

Kramar Mormor.

2009-04-21 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0