Jag är inte den som är den

Jaha, enligt Petter MÅSTE man lägga upp bild när man shoppat. Så jag vågar inte annat!

Tadaaa


Idag har jag varit duktig. Jag har slängt massa kartonger och skräp och burit ner  saker i förrådet. Nu är sovrummet ett sovrum och inte ett förråd. Små projekt som jag har kvar är att slänga flaskor, panta och sortera i garderoben. Mamma fick en chock när hon gick in där och undrade hur jag hittade saker. Jag hittar men det tar kanske lite onödigt lång tid ibland ;) Imorgon ska jag dammsuga resten av lägenheten. Jag känner att jag är på G!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har likadant linne, fast vitt :) Igår blev det lite mer shopping för mig, fast vi var på ett ställe utanför stan (där Mediamarkt till kalle fanns) men tyvärr inte så många klädaffärer så jag letade i panik i dom som fanns där haha

2009-04-19 @ 12:09:53
Postat av: Petter

Inte som det är jag som kommit på bloggreglerna heller!



Snyggt snyggt hursomhelst!

2009-04-19 @ 13:29:19
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Milla

Visst är dom snygga? Skulle kunna köpa en av varje färg :)



Men du hittade ju massa saker! Bra jobbat då. Skaffa blogg igen och lägg upp bilder nu kaj ;)

2009-04-19 @ 13:50:29
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: ♥ Kajsa ♥

Lisa sa faktiskt samma sak idag när vi pratade i telefon. Precis när jag skulle lägga på skrek hon "skaffa en blogg!!".



Gosh man har ju verkligen massor att berätta för er, men njaa... livet som icke-bloggare är rätt så härligt faktiskt :D

2009-04-19 @ 18:03:52
Postat av: Lisa

Camilla, den där tunikan/klänningen är ju så söt, kollar in den på hemsidan och vill beställa (gina finns inte här) men vet inte om jag vågar för det är svårt med storlekar. Hur är den i storleken, liten, stor eller som gina-kläder brukar vara? Ser ju inte ut som den är tight över magen!

2009-04-27 @ 10:46:11
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0