Tisdag

Anna var här imorse men vände lika fort. Hennes lilla Olle hade blivit magsjuk så hon ville gå hem och hjälpa till. Han var magsjuk för bara några veckor sen och fick ligga på sjukhus! Stackars liten.

Så rent och fint på "mitt" skrivbord nu. Jag och Anna har gått igenom massa papper och rensat. Jag är ganska strukturerad och ordningsam men liiite oordning kan det gärna vara ;)

Förutom kris i arbetslivet så har jag ganska mycket privat också. Känner inte för att dela med mig av detaljer men det är lite rörigt just nu. Dock känns det ganska bra att inte ha full koll på framtiden :P

Kommentarer
Postat av: ♥ Kajsa ♥

Ibland kan det vara lite rörigt, det går över så småningom :) Hoppas allt löser sig till det bästa för dig. Det är viktigast, Ttnk på dig själv i första hand!

2009-04-28 @ 12:42:46
Postat av: Milla

Ja, ibland är det rörigt ibland är det...mindre rörigt :P Tack!!

2009-04-28 @ 13:16:49
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas att allt ordnar upp sig för dig.

2009-04-28 @ 15:52:23
URL: http://kipke.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0