Can't take my eyes of you

Min underbara ligger och sover så sött och jag kan inte låta bli att springa in i sovrummet och titta och pussa på honom då och då :)

Jing slutade före mig idag så han gick hem till mig och pluggade och var här när jag kom hem. Jag handlade mat på vägen som jag skulle laga till mig för Jing hade redan ätit rester från igår, men det det blev massa mys istället och sen somnade han haha Så jag har precis diskat, lagat middag, ätit och duschat. Nu får han vakna tycker jag :P

Imorgon är jag ledig! Tvätta, lunch med Helga, lite shopping och kanske en date med Helén står på schemat :)

Kommentarer
Postat av: Helén

jo Vi har väl en del att ta igen ...

2009-08-25 @ 22:17:45
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0