Nästa gång kissar jag ner din tvätt

Full rulle här idag. Jag har tvättat och storstädat ! Sitter med en kopp kaffe nu och njuter av att det är rent och fint runt omkring mig :)

Blev irriterad idag när jag gick till tvättstugan och skulle flytta tvätten till torktumlaren. Min tumlare var upptagen! Man har liksom två maskiner, en tumlare och ett torkskåp var när man har tvättid. Varför finns det alltid folk som inte respekterar reglerna? Var inte första gången det hände heller. Sist vågade jag inte göra något för var rädd för hämnd :P Men idag tog jag  faktiskt ut kläderna och la in mina :) Dom var torra redan så ingen skada skedd men jobbigt att behöva plocka med andras kläder.

Älskling var här för en timme sen, han hade matrast så han kom hit och åt rester från vår middag igår :)

Blir väl något i den här stilen nästa gång någon bråkar med mig i tvättstugan :P

Kommentarer
Postat av: petter

Tack!



Grovsalt.. Låter mysigt..

2009-08-17 @ 19:33:23
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi är duktiga du o jag, städar o tvättar :)



Haha, kul lapp!



Skoj att se så mycket bilder på J i bloggen förresten, ni är så söta ihop :)

2009-08-17 @ 19:46:09
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vaa, vadå tjatigt att läsa om, kärlek kan inte bli tjatigt att läsa om, det är bara roligt o underbart :D å mer bilder tack :)

2009-08-17 @ 22:27:41
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Kaj

Skön lapp. Här får man ofta slänga ut andras kläder från torktumlaren, jag brukar lägga de på golvet när jag är på dåligt humör haha



Förstår verkligen om du inte kan komma på festen, du var ju här i Göteborg nyss också :) Men vore som sagt skitkul OM du kom! :)



KRAM!

2009-08-18 @ 07:41:05
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: Sef

Hahaha, vilken rolig lapp. Tänk om man vågade skriva en sån nästa gång nån tog ens tvättid :)

2009-08-18 @ 11:11:25
Postat av: Helen

Kan inte annat än instämma ...

Himmla kul lapp =)

2009-08-18 @ 11:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0