Göteborg

Vilken underbar helg! Kajsa och Kalle har varit världens bästa värdar :) Vi har blivit riktigt bortskämda. Tre-rätters middag igår med bubbel, vin, cider och öl till!  Kajsa och Kalle mötte oss på stationen, vi gick tillsammans och åt lunch. Ett litet stopp på systemet också innan vi åkte hemåt. En mycket trevlig, rolig och mysig kväll hade vi. Kul att Jing och mina söta vänner kom så bra överens.

Blev buss hem. Vi har ätit lite middag och jag har packat upp. Jing har åkt hem nu men vi börjar ju samtidigt imorgon så kanske bra med en paus från varandra. En liiiten paus bara :)


Snor bilder från Kajsa för det var Jing som stod för fotandet och jag har inte lagt in dom bilderna än. För er som läser hennes blogg och min blir det lite upprepning :)


 

Jag dödade honom inte..faktiskt



Kommentarer
Postat av: petter

Ååååhhh, upprepning här märker jag! Men ni verkar ha haft kul iaf! Trevligt trevligt!

2009-08-09 @ 23:39:24
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Den gamla J

Snygg du är camilla!!!

2009-08-11 @ 17:40:03
Postat av: Sef

Ytterst snygg klänning!!

2009-08-18 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0