Iskallt

Varit på läkarbesök idag i Linköping. Årlig koll av min mage. Fick reda på att jag kan prova sluta med en medicin, att jag ska gå till läkaren i Norrköping istället eftersom jag inte bor i Mjölby längre och att jag bör vaccinera mig mot svinis då min medicin försämrar mitt immunförsvar. Så togs blodprov också såklart.

Kall som sjutton just nu. Trots att jag varit hemma ett tag och ätit varm mat. Jing mötte upp mig och vi åkte och köpte thaimat ;) Nu sitter jag i soffan med täcke på mig, katter brevid och ser fram emot bonde söker fru-finalen ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Kaj

Säker? Du svarade ju inte ens på mitt mail!? :(

2009-12-16 @ 21:41:58
Postat av: Helén

Mysigt värre de där...

2009-12-16 @ 22:04:37
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0